افزونه محصول متغیر ووکامرس

اگر شما هم جزء آن دسته از وبمسترهایی هستید که می‌خواهید در فروشگاه اینترنتی خود ویژگی‌های محصولات در ووکامرس را به صورت بسیار شکیل و زیبا ارائه دهید، پس با ما همراه باشید. به کمک افزونه محصول متغیر ووکامرس می‌توانید امکانات متعددی را به محصولات خود اضافه کنید و بخش ویژگی ها و متغیر های ووکامرس را پیشرفته کرد و بر آن کاملا کنترل داشت.

بهترین و حرفه ای ترین پلاگین ایجاد پلن های اشتراک ویژه وردپرس

اگر شما هم صاحب یک فروشگاه فایل و محصولات دانلودی با افزونه edd هستید و به دنبال سود بیشتر از فروش محصولاتتان هستید حتما به این فکر افتاده اید که فروشگاهتان قابلیت ایجاد پلن هایی مثل پلن برنزی ، نقره ای ، طلایی و… داشته باشد که هر کدام را به گونه ای خاص تنظیم و دسترسی و محدودیت های متفاوتی اعمال نمایید.

قیمت گذاری دلخواه

امکان ایجاد قیمت گذاری دلخواه برای هر یک از پلن های اشتراک ویژه بر حسب دسترسی و محدودیت ها

 هماهنگ با EDD

طراحی اصولی و سازگار منطبق بر جدیدترین نسخه فروشگاه ساز ایزی دیجیتال دانلودز EDD

 کدهای کوتاه

امکان محدود کردن هرگونه محتوای HTML با استفاده از شورت‌کدهای هر یک از پلن‌ها

سفارشی سازی دسترسی ها

امکان سفارشی سازی دسترسی ها برای هر مشتری به صورت کاملا مجزا

 تنظیمات و امکانات مدیریتی

پنل تنظیمات پیشرفته و آسان جهت اعمال هرگونه تنظیمات و کنترل بیشتر بروی پلن های ایجاد شده

 پشتیبانی ۲۴ ساعته

پاسخگویی سریع پشتیبانی فنی تمام وقت از طریق سیستم تیکتینگ راستچین

ایجاد بی‌نهایت پکیج اشتراک ویژه

امکان تعریف بی‌نهایت پکیج متنوع جهت دانلود محصولات با تهیه پلن‌های اشتراک ویژه.

با افزونه اشتراک ویژه EDD All Access امکان ایجاد پلن های اشتراکی ویژه وردپرس جهت فروش و سودآوری بیشتر فروشگاهتان با قابلیت های فراوانی را به سادگی مهیا می سازد.

شاید تا قبل از این محصول با افزونه های اشتراک VIP و افزونه های محدود کردن محتوای دیگری نیز مواجه شده باشید اما این افزونه جانبی به صورت تخصصی برای پلاگین ایزی دیجیتال دانلودز طراحی شده است و امکانات بیشتری نسبت به آن ها بر روی فروشگاه شما ارائه میکند.

دانلود رایگان محصول در صورت خرید پکیج

امکان دانلود محصولات بدون نیاز به پرداخت در صورت تهیه پلن اشتراک مربوطه.

امروزه حتی بسیاری از وب سایت هایی که در گذشته محصولاتشان را رایگان و یا غیر رایگان در اختیار عموم قرار می داده اند به این فکر افتادند که برای سودآوری و فروش بیشتر پکیج های ویژه ای را با سطوح و محدودیت های مختلفی ارائه کنند و به همین سبب مشتریان بالقوه خود را حفظ و بیشتر کنند، هر محصول در کنار قیمت و ارزش خود برای افرادی که این پکیج ها را خریداری کرده اند می توانند در دسترس و بدون پرداخت هزینه جداگانه به صورت رایگان قابل دانلود باشد.

یکی از راه های جالب و جذاب برای مشتریان و کاربران سایت ها ایجاد اشتراک های کوتاه مدت و بلند مدت است که با این فرایند عملا هم فروش سایت خود را بالا می برید و از طرف دیگر مشتریان را هم به خرید بیشتر و دوره ای ترغیب می کنید.

پلن ها

به صورت نمونه چند پلن صرفا جهت نمایش در ذیل مشاهده می کنید که کدهای HTML , CSS این پلن ها نیز در پکیج دانلودی محصول قرار داده شده است
به طور مثال با خرید هر یک از پکیج های ذیل می توانید به صورت رایگان به دسته محصولات در نظر گرفته شده در هر یک از پکیج ها دسترسی دانلود داشته باشید.

مقایسه

سوالات متداول

بله امکان ایجاد پکیج های متنوعی با قیمت ها و همچنین تنظیمات و اعمال محدودیت های متفاوتی امکان پذیر هست، همچون تعیین محدودیت انقضاء برای هر یک از پکیج ها، تعیین محدودیت تعداد دانلود در روز، تعیین دسترسی به دسته بندی خاصی برای هر یک از پکیج ها و…

در پکیج دانلودی برای نمونه فایل HTML و CSS جهت ایجاد جدول برای شما قرار داده ایم اما با استفاده از المنتور، افزونه های جدول قیمت ساز و هر گونه کدی می توانید بنا بر سلیقه جداول متنوعی طراحی و ایجاد نمایید.

بله تنظیمات بسیار پیشرفته ای در این خصوص وجود دارد، در بخش تنظیمات پلاگین گزینه ای جهت اعمال تنظیمات مربوطه به دکمه محصول قرار دارد که دارای حالت های متفاوتی است بنا به نیاز خود می توانید استفاده نمایید.

مشتریان ما چه می گویند

رضا محمدیان

افزونه خیلی کامل و جامعی هست قبل از خرید مردد بودم که نیازمو بتونه پاسخ بده اما الان شش ماهه که دارم استفاده میکنم و خیلی خیلی راضیم و توی هر بروزرسانی آپشن های کارامد و ویژه ای قرار میگیره یکی دو مورد هم نیاز به سفارشی سازی داشتم که زحمتشو کشیدن انجام شد

سروش فتح زاده

یکی از نقاط قوت حائز اهمیت این پلاگین اینه که به جزئی ترین آپشنا و امکانات هم فکر شده و مدام بروزرسانی میشه بسیار از خدمات این وب سایت راضی ام، افزونه ای که از سایت راستچین خریدم به صورت کاملا حرفه ای پشتیبانی کردند به امید موفقیت های بیشتر

حسن میرهادی

خیلی به دنبال چنین پلاگین کامل و جامعی برای ایجاد پلن های اشتراکی در ایزی دیجیتال دانلود بودم قیمت این افزونه باتوجه به امکانات و آپشن هایی که داره کاملا مناسبه واقعا راضی ام از پشتیبانی فنی این تیم که حتی در ایام تعطیل هم پاسخگو بودند، حتما وب سایت راستچین رو پیشنهاد میکنم